|
ul. Trakt Brzeski 100, 05-070 Sulejówek tel. (22) 783-15-34, fax (22) 783-16-10
| |
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 3766 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | HOTEL "AMIGO"
- konferencje, szkolenia - zjazdy, narady - spotkania biznesowe - przyjęcia - pokoje 1, 2, 3 osobowe - parking - restauracja
|
O Nas
Hotel Amigo znajduje się przy trasie Warszawa - Lublin - Terespol. W odległości 20 min. od centrum Warszawy.
Dysponujemy około 50 miejscami noclegowymi. Posiadamy pokoje bez łazienek, w 2007 r. oddaliśmy do Państwa dyspozycji nowe komfortowe pokoje.
Wyposażenie pokoi:
- TV-SAT
- Internet bezprzewodowy
- pełny węzeł sanitarny
- suszarka do włosów
Dysponujemy nowoczesną salą klimatyzowaną wielofunkcyjną pozwalającą na organizowanie: szkoleń, konferencji, zjazdów, narad, spotkań biznesowych.
Sala wyposażona jest w niezbędny sprzęt audiowizualny:
- DVD, video
- rzutnik
- flipchart
- rzutnik slajdów
- TV - plazma
- klimatyzacja
Oferujemy także nieograniczony dostęp do Internetu.
Serdecznie Zapraszamy!
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|